Přeskočit na hlavní obsah

Domácí tablety do myčky



Domácí tablety do myčky


Není to žádná věda, většinu surovin budete mít doma, nebo jsou běžně dostupné v drogérii či obchodě.
Já vyrobila na zkoušku 10ks tablet, z jedné formy na led. Od toho se odvíjelo mé dávkování:


  • 1 hrnek - uhličitanu sodného (obyčejná soda na praní - odtraňuje mastnotu)



  • 3lž - kuchyňské soli



  • Trochu vody (tak, aby vám vznikla sypká kaše, která potom ve formičkách krásně ztuhne)


No a jelikož a protože většina prostředků na mytí nádobí má citrónovou vůni, nezvolila jsem jinak. Na závěr jsem hmotu pokapal pár  kapkami esenciálního citrónového oleje, pokud nemáte použijte šťávu z citrónu, která má leštící účinky👌🌟.

Celý tento produkt jsem nechala 24hodin ve formičce uschnout. Pak hned vyzkoušela a světe div se, jde to.
Nádobí vonělo a po vodním kameni se zaprášilo. Oproti ´´levným´´ tabletám do myčky, které jsem dosud používala, mi tyto přijdou účinnější. A jestli jsou mé propočty správné, do zásoby si můžu vyrobit 100ks tablet za cenu cca 33Kč. Takže ušetřím svojí peněženku i přírodu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Domácí šumivky do WC

Domácí šumivky do wc Ano, je to tak...už jsem byla zoufalá i z čistících prostředků do toalet.  Nejenže, mi všechny gely začaly chemicky zapáchat a naší ČOV jsem na životnosti nepřidávala, ale i po všech těch čistících peripetiích mi vodní kámen zaneřádil co se dalo. Šumivku jsem vyzkoušela zatím jen jednu a při nejmenším to hezky voní:) Vůni si samozřejmě můžete zvolit jakou opět chcete, pokud doma máte převýběr eterických olejů jako já:) Šumivky krásně zastoupí v pravidelném čištění a osvěžení toalety.  Více si však s vodním kamenem poradí domácí octový čistiš v rozprašovači...Recept určitě přihodím. Dnes mě čeká velký úklid, při kterém pár domácích úklidových hrdinů namíchám, tak si ještě chvilku počkejte:) Recept na wc šumivky Recept je asi na jednu dávku do tvořítka na led. Použijte menší kostky a silikonovu formu.  Já měla formu v podobě puzzlí z IKEA, sice silikonovou, takže jsem šumivky vyndala,  ale byly moc velké,takže jsem je musela nalámat. 1 hrníček - pot

Čištění pleti

Bez chemie!!!   Každá z nás by chtěla mít pleť jako z růže květ, že?🥀 Rády nakupujeme krémy, odličovače, podléháme kouzlům a slibům reklam. Vždy když jsem si něco oblíbila a sedlo mi to, hlavně co se krémů týká, začala jsem zkoumat obsah kelímku a najednou mi produkt přestal vyhovovat...ta psychika👩. Ale je fakt, že spousta produktů mi nesedla, ani když jsem dala na doporučení a nečetla si složení. Po nějaké době jsem začala obsahu lépe rozumět a četla složení dřív, než jsem si krém koupila. Tím jsem strávila v drogériích spousta času a odcházela nakonec většinou s prázdnou. Nechci si dávat na obličej ropu, hliník ani umělé konzervanty, nic co vyvolá umělý efekt krásné pleti a vnitřně jí to na kráse spíše ubírá. Od té doby co jsem se začala více věnovat životu bez odpadu, jsem narazila i na nové produkty, rozšířily se mi nabídky a možnosti péče o sebe samotnou. Jak víte z předešlých článků jsem na mateřské dovolené, ještě 2v1 a bříško roste, ráda vám v dalším článku prozra